Kun eilen kirjoitin, että läänin karttaa ei vielä ole, niin Heidi kävi tänään tyttärineen teltallani tarjoamassa minulle autoilukarttaa. Näin helppoa on elämä kaupungissa, jossa tuntee jonkun. Vaan kartta ei ollut oikeanlainen. Kanootissa pitää voida taitella kartasta sopiva alue vedenpitävään taskuun. Siihen ei karttakirja käy.

Täytyy näemmä varoa mitä tässä blogissa toivoo, koska joku voi tulla tarjoamaan sitä minulle.

Hmm. Oikeastaan toivonkin erästä asiaa. Nyt kun kirjoitan tätä teltassa läppärin akun varassa ennen makuupussiin ryömimistä, en löydä järkevää asentoa. Telttatuoli olisi hyvä.

Jos sinä hyvä lukija asut Oulussa ja sinulla on lainata minulle juhannukseen asti yksi telttatuoli (kokoonpantava, jotta ei vie tilaa), voit tulla tarjoamaan sitä minulle. Huom! Tuolin pitää kestää 90 kg mies ja läppäri. Palkinnoksi ajattelen, että sinä olet ihana ihminen ja saat nimesi tähän blogiin ja tuhat linkkiä, jos vain suinkin haluat. Näin.

1243364387_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kuvituskuvana "toripolliisi", yksi Oulun symboleista.

Tänään tein töitä. Tyhmyyttäni olen hankkinut lievän kurkkukivun kuljettuani koko eilisen sandaaleissa, vaikka oli viileää. Huomennakin on työpäivä, koska ennusteen mukaan sataa koko päivän. Olen virittänyt halvan telttani kestämään sen. Jaa-a, nyt kuulen teltan katolla jo sateen ripsivän.

Briefly in English. Now when I'm writing this post in a tent in an uncomfortable position, I wish to own a tent chair. It would make my life (=typing this keypad) easier. If you live in Oulu and have an extra tent chair, feel free to lend it to me till midsummer. :) And the photo = the market square polliceman = one of the Oulu symbols.